2018. júl 11.

Az AirPods lett a labdarúgóvébé igazi sztárja!

írta: Tele a Tokom
Az AirPods lett a labdarúgóvébé igazi sztárja!

00_az_airpods_lett_a_labdarugovebe_igazi_sztarja_cover-781x440.jpg

Gyakorlatilag minden ország minden játékosa amikor épp nem a pályán játszott, vagy AirPods-dzal vagy Beats-szel a fején mászkált. Avagy hogyan legyél tényleges szponzoráció nélkül is kiemelt támogató!

A labdarúgó-világbajnokság egyike azon tömegeseményeknek, ami szinte kivétel nélkül minden országban nemzeti ünnep számba megy, emberek százmilliói követik meccsről-meccsre a történéseket (2014-ben összesen 3,2 milliárd nézőt számlált a VB). Nem csoda, hogy azok a cégek és vállalatok, amik ezt megtehetik, igyekeznek valamilyen formában szponzorként feltűnni az eseményen. A FIFA úgy kalkulált, hogy idén a bajnokságban rejlő marketingpotenciál összesen 1,6 milliárd dollár (~450 milliárd forint) bevételt fog generálni. Rendkívül hatékony, és legalább ennyire költséges marketingeszköz.

Legalábbis azoknak, akik szükségük rá.

Az a helyzet, hogy az Apple már akkora császár, hogy egyáltalán nem kell ilyen pitiáner eszközökhöz folyamodniuk ha reklámoztatni szeretnék a cuccaikat. Egyszerűen a termékeik annyira népszerűek és menők, hogy a futballsztárok külön kérés nélkül is azokban mászkálnának. Kell ennél hitelesebb hirdetés?

Az idei VB legnagyobb nyertese ebből a szempontból egyértelműen az AirPods lett, ami úgy tűnik, igazi slágertermék a focisták körében, de azért a Beats-et sem kell félteni. Nem hiszed? Itt van egy csokor fénykép híresebbnél-híresebb játékosokról, keresd a hasonlóságot a képek közt!

Neymar Jr. Brazília. AirPods.
Guillermo Ochoa. Mexikó. Airpods.
Javier Hernandez. Mexikó. AirPods.
Julian Draxler. Németország. AirPods.
Romelu Lukaku. Belgium. Beats.
Jesse Lingard. Anglia. AirPods.
Kyle Walker és Danny Welbeck. Anglia. Airpds.
Marcus Rashford. Anglia. Beats.
Willian Borges da Silva. Brazília. Hopp egy kakukktojás, mezei EarPods-dzsal a fülben.
Az Argentin csapat. AirPods és Beats vegyesen.

Érdekesség, hogy a FIFA minden eszközzel tiltja, hogy a játékosok olyan vállalatokat reklámozzanak (akarva vagy akaratlanul), amelyek nem fizették be ennek díját a szövetségnek. Ezért látható például a Beats füleseken, hogy a termék logója le van takarva. Az AirPods-on ugyebár nincs márkajelzés, de a formaterv annyira egyedi, hogy lehetetlen nem felismerni.

Forrás: iMagazin

Szólj hozzá