Az AirPods lett a labdarúgóvébé igazi sztárja!
Gyakorlatilag minden ország minden játékosa amikor épp nem a pályán játszott, vagy AirPods-dzal vagy Beats-szel a fején mászkált. Avagy hogyan legyél tényleges szponzoráció nélkül is kiemelt támogató!
A labdarúgó-világbajnokság egyike azon tömegeseményeknek, ami szinte kivétel nélkül minden országban nemzeti ünnep számba megy, emberek százmilliói követik meccsről-meccsre a történéseket (2014-ben összesen 3,2 milliárd nézőt számlált a VB). Nem csoda, hogy azok a cégek és vállalatok, amik ezt megtehetik, igyekeznek valamilyen formában szponzorként feltűnni az eseményen. A FIFA úgy kalkulált, hogy idén a bajnokságban rejlő marketingpotenciál összesen 1,6 milliárd dollár (~450 milliárd forint) bevételt fog generálni. Rendkívül hatékony, és legalább ennyire költséges marketingeszköz.
Legalábbis azoknak, akik szükségük rá.
Az a helyzet, hogy az Apple már akkora császár, hogy egyáltalán nem kell ilyen pitiáner eszközökhöz folyamodniuk ha reklámoztatni szeretnék a cuccaikat. Egyszerűen a termékeik annyira népszerűek és menők, hogy a futballsztárok külön kérés nélkül is azokban mászkálnának. Kell ennél hitelesebb hirdetés?
Az idei VB legnagyobb nyertese ebből a szempontból egyértelműen az AirPods lett, ami úgy tűnik, igazi slágertermék a focisták körében, de azért a Beats-et sem kell félteni. Nem hiszed? Itt van egy csokor fénykép híresebbnél-híresebb játékosokról, keresd a hasonlóságot a képek közt!










Érdekesség, hogy a FIFA minden eszközzel tiltja, hogy a játékosok olyan vállalatokat reklámozzanak (akarva vagy akaratlanul), amelyek nem fizették be ennek díját a szövetségnek. Ezért látható például a Beats füleseken, hogy a termék logója le van takarva. Az AirPods-on ugyebár nincs márkajelzés, de a formaterv annyira egyedi, hogy lehetetlen nem felismerni.
Forrás: iMagazin